Friday, January 13, 2006



Vaig conèixer el tens i rabiós directe de Diabologum a Benicàssim (com em va escarrufar el sexual monòleg de l'angoixada al·lota de "La mamain et la putain" (França,1973) de Jean Eustache sobre un entramat de atmosferes noise, l'any 97!). Anys més tard, vaig repetir experiència: conèixer el directe d'Experience també a Benicàssim, amb el seu torbador primer disc "Aujourd'hui, Maintenant"(Lithium, 2001). Amb el seu dens segon disc "Hémisphère Gauche"(Labels, 2004) vaig repetir a Barcelona; i, ara (qui m'ho hauria dit fa anys quan els meus dies només eren per a Diabologum), demà, dissabte 14/01/2006, els tenim a Mallorca presentant el seu darrer CD-DVD de versions "Positive karaoke with a gun/Negative karaoke with a smile". No sé quina cara posaran els de Michel Cloup quan vegin com els ve de gran la Plaça Major, i més amb l'afició que hi ha aquí. Un espai tan gran o menys que ells, però massa gran i fred per disfrutar de la seva contundent proposta.

No comments: