Thursday, January 12, 2006

"Santa Maria da Feira" d'un dels "salvadors" cumbas dels meus darrers dies, Devendra Banhart, m'ha fet visionar, per un moments, un Albert Pla vestit de Caetano Veloso, això sí, sense la cruesa del primer, per només dir una diferència, ni tampoc la visió adulta del món del segon. Ell i Arcade Fire (els nous Strokes no importa ni citar-los, encara que hi fossin) m'han fet tancar la porta, encara amb més força -la que ells transmeten-, i deixar un espai casolà, habitual últimament, per un altre que feia poc més d'un any que no ho era (i no per falta de ganes): Titoieta Ràdio. He tornat a fer ràdio a Algaida, i tot el que de bo això comporta. Una hora de Sidecar (dissabtes de 17 a 18h al 108FM), on han sonat Sufjan Stevens, Feliu Ventura (amb entrevista inclosa), Experience i The Redsuns. Una bona volta, i no serà per les infinites autopistes de l'illa, que ens ha fet arribar ben enfora; tant que després (o sigui, ara mateix) he decidit atrevir-me a crear el meu primer blog. Jo que sé, per escriure quan tengui coses a dir o per desinflar-me un poc de tot. Primer capítol. Boa noite

No comments: